Pages

22 December 2012

Neli kuud Slovakkias.

Tere!

Vabandan, et ma ei kirjutanud nii nagu lubasin. Ennem jõule on niii palju üritusi ja kohustusi ja tegemisi, et lihtsalt ei jõua kuidagi blogini..

Aga kõigepealt natukene uut infot. Nimelt ma sain paar päeva tagasi lennupiletid. Eestisse saabun 4.veebruar kell 23.15. Nii, et ootan teid kõiki lennujaama ja ei mingit vabandamist et kool või töö järgmine päev, eks! :D

 Ei tegelikult, ma ei tea. See on nii imelik, et ma pean juba kuu ja natuke peale pärast siit lahkuma. Alles ma ju tulin ja nüüd tagasi minek. See lahkuminek ja hüvastijätt sõprade ja siinse perega saab keeruline olema. Kui Eestist ära minnes ma teadsin, et ma näen kohe-kohe kõiki jälle, siis siit lahkudes ma ei tea kuna ja kas ma neid jälle näen.. Mu ühele klassiõele, kes on ka üks väga hea sõbranna siin, tulid lihtsalt pisarad silma kui ma ütlesin millal ma lahkun. Mille peale mina käskisin rõõmus nägu pähe teha ennem kui ma ise ka nutma hakkan.. aga jah.

Mul ei ole tegelikult täna ka eriti blogimise tuju, eriti veel kirjutamise, seega ma lisan teile siia mõned pildid ja kommenteerin neid, eks. :)

Paar nädalat tagasi vist juba, ma ei mäletagi kuna see oli, käisin ma Austrias, Linziz, koos klassikaaslastega. Tore päev oli. Käisime jõuluturul, linnapeal ja lõpuks tulevikumuuseumis. :)

Kui WC-s on sinine valgus tuleb alati ju pilti teha. :D

Tulevikumuuseumis. :)

Ja üks klassipilt ka.:)

Siis 14-16. detsember veetsin ma YFU-katega. Miks on alati nii, et kui toimub midagi väga toredat, saab see nii kiiresti läbi.. Need ülitoredad kolm päeva täis rääkimist, naremist, lumesõda, ehtimist, naermist, keele õpetamist ja õppimist, veidrate mängude mängimist ja veelkord naermist möödusid kahjuks liiga kiiresti. Loodetavasti näen ma neid kõiki toredaid inimesi veelkord, ennem kui ma lahkun. :) Ja mis kõige tähtsam, meie Lõuna-Aafriklased jõudsid lõpuks kohale. Üks poiss, teine tüdruk, nagu te piltidelt arvatavasti aru ka saate. :) Igatahes poiss elab seal linnas, kus Johanna koolis käib, aga koolis käib ta minuga samas koolis. Seega on vähemalt üks vahetusõpilane keda ma iga päev näen. :)


grupipilt, Jana tegi pilti, seega tema puudub kahjuks pildilt.

Me õppisime ka hambaid pesema ja saime kõige-kõige parema hambaharja omale. :D
grupikallli!!!! (Kui keegi lahkus, oli üks suuuur grupikalli alati)


Hobuse mäng. Kus lõime kätega vastu põrandat, kallutasime vasakule- paremale, lehvitasime ja hüppasime. :)

Tegime kaarte ka. :)

Valepidi, aga elate üle. :) Seal on peaaegu kõikides keeltes, mida keegi meist oskab kirjutatud häid jõule! :)

Vetsupaberist pulmakleidid+moeshow :)

Nüüd see reede sai kool läbi ja meil on natuke rohkem kui kaks nädalat vaheaega. Mingi osa sellest möödub ka Tatardes suusatades. Nii, et Eestlased, lähete ka Kuutsemäele suusatama? :D
Aga okei, lõpetan tänaseks.

Veselé Vianoce!(Häid jõule!)


Kallid! :)
Mariliis.:)

No comments:

Post a Comment