Pages

15 October 2012

Kaks kuud

Tere!


Täna on möödas täpselt kaks kuud sellest, kui ma Eesti ja eestlastega hüvasti jätsin. Kaks kuud. See aeg on ikka väga kiiresti läinud. Ma ei mõista, kuidas saab olla juba kaks kuud. Alles ma olin ju Eestis, alles ma pakkisin asju ja nüüd juba kaks kuud. Jah, need kaks kuud on olnud siin super toredad. Koguaeg on tegevust, koguaeg on lõbus ja avastan miskit uut.

Paljud praegused vahetusõpilased on teinud juba ammu postituse, kus on kirjas erinevused tolle maa ja Eesti vahel. Selle tegemine on hea mõte, seega ma varastan teie idee ja teen ka selle ära, järgmises postituses, mille loodan homme valmis saada.

Praegu aga räägin, mida ma tegin nädalavahetusel. Selle nädalavahetuse veetsin ma Kõrg-Tatardes.  Kõik seal oli super ilus, tõesti. Eestlased, kadestage. Eesti 318meetrit ja Slovakkia 2655meetrit pole võrreldavgi. Ma ei kujuta ette, kui ilus võib seal olla veel talvel, kui lumi on kõikjal maas jne.. Igatahes väga-väga-väga-väga-väga-väga ilus oli seal.
Igatahes reede õhtul saabusime hotelli International. Seal on Slovakkia suurim golfiplats ja tänu ema sõbrale, kes on seal üks töötajatest või omanikest või ma ei tea kes, saime me need kolm päeva veeta seal peaaegu et tasuta.
Igatahes peale saabumist ja asjade tuppa viimist, otsustasime, et läheme mängime tunnikese golfi. Maya sai ju omale sünnipäevaks sellelt ema sõbralt golfikepid, -pallid ja -koti.  Nii me siis läksime. Aga meie tunnist ajast sai märkamatult peaaegu 3 tundi. Kuna läks pimedaks, siis otsustasime sisse ujuma ja saunadesse minna. Pärast seda läksime sööma ja kuna tagasi tulles oli kell juba kümme, läks Maya magama ja meie host-emaga alla kohvikusse või baari või kuidas iganes seda ka ei nimetata.

Laupäeval peale hommikusööki läksime järjekordselt golfi mängima, mängisime kuni lõunani ja siis hakkas sadama, seega läksime siis jälle sisse. Maya ja host-ema magasid vahepeal. Õhtul läksime ühe järve äärde, kus pidavat talvel kuulsad inimesed Slovakkiast kokku saama ja mängima sellel hokit. See järv oli ümbritsetud mägedega ja sealsed hotellid olid kui muinasjutumajad. Super ilus oli seal. Eriti kui läks pimedaks ja kuu veepinnale paistis. :)
Pühapäeval läksime rongiga ühe mäe otsa, mille nime ma järjekordselt ei mäleta. Seal oli matkarada, kus tuli ronida kividel kuskil 2 tundi ja selle lõpus oli miski kose laadne asi, siis tagasisôit rongiga, ühes päkapikumajas söömine ja kojusõit. Bratislavasse jõudsime nii kuskil kaheksa paiku õhtul.

Igatahes järjekordselt supertore nädalavahetus oli. :)

Nüüd lisan siia mõned pildid, et teid eestlasi seal kadedaks teha. Loodetavasti see mul ka õnnestub. :)

Vaade hotellitoa aknast.:)


ja veel üks.:)
järv millel käivad Slovakkia kuulsused mängimas hokit. ja teisel pool paistab see muinasjutumaja(kohviku) katus.
ja järv natuke hiljem ka.:)



Kallid! :)


Mariliis.:)

No comments:

Post a Comment